
З середини 90-х років держава дбає як ні про що більше про благополуччя українського автопрому. Дбає таким чином, що збільшує ввізні мита на імпортні автомобілі. В звязку з цим, маємо "дивну", якщо не сказати більше ситуацію. В дежаві, де рівень життя один з найнижчих в Європі (це про нас), вартість автомобілів (як нових. так і БУ) одна з найвижчих в Європі. Лише у нас 20 з лишнім літня Джета може коштувати 6000 доларів США! Нормальна людина, тобто, середній клас, купуючи автомобіль змушений переплачувати тисячі доларів, щоб по суті утримувати ту групку людей, які є власниками автопрому.
Із вступом в СОТ зявився деякий просвіт: імпортне мито знижено і це стало відразу відчутним на вартості нових автомобілей. Навіть різкий скачок долара на 30% в останній місяць не призвів до подорожчання автомобілей в гривнях. Особисто в мене це вселяло оптимізм. Однак, "не довго музика грала", не довго тішився народ. Інфляція, підвищення курсу долара, а також підняття мита на 15 % може призвести до того, що ціни автомобілей піднімуться в 2 рази в гривневому еквіваленті.
А тепер про Мерседеси. Цікаво знати, чи Порошенко, власники автопрому та інші особи, які будуть приймати рішення про підвищення мита їздять на "українських" автомобілях? Якщо вони так дбають про автовиробника, чому ж не покажуть нам, люмпену, на власному прикладі любов до всього українського?
Економіка, як і природа, керується законом: слабі, не конкурентні види вимирають, на їх місце приходять нові, конкурентноздатні види. Особисто я не проти, щоб український автопром нарешті вже "спочив у Бозі". Він й так не має шансів на повноцінне існування. Це дитя калічне і конає вже 16 років. Дайте йому спокійно ПОМЕРТИ!!! Тим більше, що його існування (життям це назвати не можна) підримують штучно, за наш з Вами рахунок. Краще їздити на дешевих, але імпортних автомобілях, чим на дорогих, але українських.
Із вступом в СОТ зявився деякий просвіт: імпортне мито знижено і це стало відразу відчутним на вартості нових автомобілей. Навіть різкий скачок долара на 30% в останній місяць не призвів до подорожчання автомобілей в гривнях. Особисто в мене це вселяло оптимізм. Однак, "не довго музика грала", не довго тішився народ. Інфляція, підвищення курсу долара, а також підняття мита на 15 % може призвести до того, що ціни автомобілей піднімуться в 2 рази в гривневому еквіваленті.
А тепер про Мерседеси. Цікаво знати, чи Порошенко, власники автопрому та інші особи, які будуть приймати рішення про підвищення мита їздять на "українських" автомобілях? Якщо вони так дбають про автовиробника, чому ж не покажуть нам, люмпену, на власному прикладі любов до всього українського?
Економіка, як і природа, керується законом: слабі, не конкурентні види вимирають, на їх місце приходять нові, конкурентноздатні види. Особисто я не проти, щоб український автопром нарешті вже "спочив у Бозі". Він й так не має шансів на повноцінне існування. Це дитя калічне і конає вже 16 років. Дайте йому спокійно ПОМЕРТИ!!! Тим більше, що його існування (життям це назвати не можна) підримують штучно, за наш з Вами рахунок. Краще їздити на дешевих, але імпортних автомобілях, чим на дорогих, але українських.
6 коментарів:
Підтримую на всі сто. Реально наш автомобіль не є конкурентним і як видно, скоро таким не стане. То навіщо брехати собі й наживатися на людях?
Ліпше хай покажуть приклад наші "достойники". Хотіла я б подивитися, як шоколодний заяць катається на славуті... відчуття їзди у "тазіку" (а саме з ним у мене асоціюється славута) незабутні!!! А ще кумедно було б побачити, як на раллі приїжджає "любий друг" Червоненко на тому ж тазіку!!! От хохма була б!!!
рахітний викидень))) влучно.
Але не забувай що цк не тільки купка акціонерів, а також й люди які там працюють. Їх не так багато як металургів, та всеж...
А підвищення мита як "захист автовиробників" лише відмовка заради кришування спонсорів виборчих кампінй БЮТ.
Вот они какие настоящие украинские патриоты: вместо того что бы развивать своё собственное - покупают чужое.
Повышение ввозной пошлины, конечно событие отрицательное. Но это не значит, что нужно закрыть все собственные заводы и работать на индусов. Лучше бы предложили что-нибудь что бы сделать собственное производство конкурентноспособным.
Так ніхто ж не проти, щоб розвивати власне виробництво. Але не за рахунок всього населення України. В нас і так ціни на авто вищі, ніж у всій Європі. Вітчизняний автопром має пріоритет перед імпортом вже протягом 12-15 років, але нічого путнього з цього немає. Не можна ж за рахунок всього населення кормити групку акціонерів. Якщо вони не здатні виробити конкурентноздатний продукт - значить їм не місце на ринку. Такі закони економіки.
Тільки що по телебаченню пройшла інформація, що уряд не погодився підвищувати мито до 25% оскільки це суперечить умовам СОТ. Ура! Здоровий глузд переміг!
А що, у нової Таврії вартістю 20 тисяч гривень та Славути вартістю 30 тисяч гривень є іномарки-конкуренти? :) Афігєть - дайтє двє! (к) "Богдан" запустив у Черкасах повноцінну збиральну лінію Хёндай Елантра - хоча й минулого покоління (як на мене, минула навіть краще виглядала); Ланос на сьогодні також виробляється виключно на потужностях українського АвтоЗАЗу - завод у Польщі, доречі, тих самих українських власників, на сьогодні вже закрито. Звісно, зайве мито - це погано. Просто кумедно і таки огидно, що у "боротьбі проти" одразу ж "згадується народний автомобіль" - ви його знаєте, то "народний автомобіль", щоб його згадувати? Для того, щоб досягти чогось хорошого, геть не обов'язкого воювати з чимось, що ви чомусь вважаєте поганим і таким, що вашому "хорошому" заважає - краще спрямувати свої зусилля на зниження мита чи на інші домовленості, ніж на вигадування чергової вигадки "про українські тазики".
Дописати коментар