Щоденник молодого Анархотуриста

неділя, 14 грудня 2008 р.

Wizz Air Forever!

Цього тижня вперше довелось скористатися послугами національного лоу костера Wizz Air. Які враження? в цілому, позитивні. Політ зі Львова до Києва (чи навпаки) триває 55 хвилин. Додайте до цього ще час на реєстрацію (не більше 2 годин), в загальному виходить 3 години. ЦЕ значно краще, ніж їхати 10 годин поїздом, спати у вагоні чи 6,5 години експресом. 
Літак Airbus A320 повністю новий, куплений компанією спеціально для перевезень в Україні. Ще чути, як пахнуть шкіряні сидіння. До речі, в Україні це єдиний літак компанії, який літає між Львовом, Києвом, Сімферополем. З Нового Року компанія має намір відкрити рейси у Великобританію та Польщу (з Києва до Кракова/Катовіц).
До негативу, якого, до речі, зовсім не багато. слід віднесни піднебесні ціни на їду та напої на борту літака. Так, склянка розчинної кави обійдеться Вам десь у 15 гривень. Європа ховається. Але, в принципі, ніхто Вас не заставляє купувати каву під час польоту. 3 години (разом із реєстрацією) можна потерпіти. Можна, також, напитися кави перед польотом вдома чи у кафе, так, щоб через вуха лізла. 
Ціни на квитки теж не високі. Я платив по максимальній ціні і квиток з усіма зборами та податками обійшовся мені у 534 грн. в обидві сторони. Навряд чи сьогодні хтось з авіаперевізників може запропонувати дешевші або хоча б такі ж ціни. Найдешевший квиток Вам обійдеться десь у 140 грн зі Львова до Києва та назад. Дешевше ніж плацкартом. Але щоб отримати квиток за таку ціну необхідно замовити його заздалегідь (десь, приблизно, за місяць часу до польоту).
І трохи про реєстрацію. Я вже колись писав, що якщо порівнювати Львівський аеропорт з іншими аеропортами світу (принаймні, тими де я був, а це Бориспіль, Шереметьєво, Внуково, Окоцім, Краків, Шіпхоль та Сімферополь), то з таким же успіхом можна порівняти залізний вокзал "Південний" у Києві та залізничну зупинку в селі Борсуєвка. Порівняння, звичайно, не на користь Львівського аеропорту. Це, мобать, єдиний аеропорт в світі, де Ваш багаж після польоту подають не на спеціальній ленті в спеціально призначеній для цього залі, а на возику, який тягне трактор в залі сектору №3. 
Так, вертаючись до реєстрації. Згідно умов перевезень компанії Wiz Air реєстрація на рейс починається за 2 години до польоту та закінчується за 40 хвилин до польоту. Згідно квитка, мій рейс повинен відправлятися о 7.30 год. Як і належить, я прибув в аеропорт о 5.30. Однак, виявив, що двері сектору №3, де. як правило, відбувається реєстрація на усі рейси "національного лоу костера" закриті намертво та наглухо. Рестраця розпочалась лише десь о 6.30. Під час рєестрації виникла проблема: служба безпеки аеропорту (дві невиспані жінки віком 45-50 років) не могли включити апарат, який просвічує Ваші сумки та Вас особисто. Провозившись з цим апаратом хвилин десять і, нарешті, включивши його, вони виявили, що не встигають з реєстрацією та перевіркою пасажирів. В звязку з цим, реєстрація була продовжена ще на 20 хвилин. Посадка до літака закінчилась десь за хвилин 5 до відправки рейсу. І це при  цьому, що із 150 місць в літаку заповненими виявилось лише 30-40. Не більше.
Рестрацію та перевірку пасажирів проводить не авіакомпанія, а аеропорт, тому ці претензії не до Wizz Air. В цілому, враження про політ позитивні. Вважаю, що Wizz Air - гідна заміна заілзниці (за якістю перевезень) та усім іншим українським авіалініям (за ціною квитка). Єдина чого хочеться, щоб компанія не згорнула свою діяльність у нашій державі в звязку із кризою, а також щоб вона продовжувала розвиватися.

12 коментарів:

noddeat сказав...

тільки це щастя не для тих, хто купує квиток у останній день :(

>з Києва до Кракова/Катовіц

просто до Катовіц.

з таким же успіхом вони можуть Окєнчє назвати «аеропортом під Краковом» :)

jin сказав...

Львівський - далеко не єдиний аеропорт у світі, де багаж носять руками, а не на багажних стрічках. Я багато усіляких цікавинок у аеропортах устиг надивитись :)

[SHRAJK] сказав...

але можливо він один з небагатьох - міжнародний.

Левеня сказав...

Цікаво. Дякую за такий докладний опис. Лише додам, що твій позитивний відгук про Wizz Air не єдиний. Уже чула файні враження. І це тішить. Тільки би не витурили цю компанію наші авіалінії, які крім того, що плачуться,
(зрештою, як і залізниця) і нічого на користь пасажирів не роблять.

david santos сказав...

Excellent work!!!!
Congratulations!!!!

Té la mà Maria - Reus сказав...

It is incredible that the nature prompted cries for help, but more amazing is that nobody listens !good holiday!

Andriy Kit сказав...

Радує, що хоч щось позитивне в Україні відбувається. Головне, щоб не задушили...під відмазкою "криза". У Канаді, наприклад, такі компанії прогоріли - в один день об'явили банкротом ведучу лов кост компанію... а людей, що стояли в цей день в аеропортах на реєстрацію, просто попросили щукати іншу компанію... Так що приходиться літати простими лініями. Доречі, при перельоті 5 год AIR CANADA, один раз дають каву,чай або сік. А потім - 6$ drink :) про все решта - мовчу. Все у порівнянні.

Оксана Тупальська сказав...

а за чемодани дорого беруть?

Offspring сказав...

Ой, дорого. Краще за чемодани оплачувати на сайті при замовленні квитка. Тоді дешевше.

Оксана Тупальська сказав...

ну - скільки десь гривень- за один середній чемоданчик на колісчатах?

Offspring сказав...

Якщо бронювати на сайті, то одна сумка, яка йде в багаж обійдеться в 72 гривні. Ручний багаж, який берете з собою в салон, звичайно, безкоштовно.

The Lex сказав...

Не знаю чому такі враження від "наших авіаліній" - останнього разу років вже 4 тому летів зі Львова до Києва - виключно приємні враження! І мені навіть подобається, що "Аеросвіт" для того використовував турбогвинтовий "Ан" замість реактивного "Боїнгу": там години за 2 летіти максимум - нащо там така "дура величезна", як Боїнг-737? У питанні авіаперельотів є лише одне питання: добиратися до та з аеропорту. Ну і реєстрація - теж ще окрема історія. :) Ну а ще останнім часом Бориспіль надто славиться надто недбайливим ставленням до багажу - а точніше його просто крадуть. Тому... маємо те, що маємо. :(