Цього тижня вперше довелось скористатися послугами національного лоу костера Wizz Air. Які враження? в цілому, позитивні. Політ зі Львова до Києва (чи навпаки) триває 55 хвилин. Додайте до цього ще час на реєстрацію (не більше 2 годин), в загальному виходить 3 години. ЦЕ значно краще, ніж їхати 10 годин поїздом, спати у вагоні чи 6,5 години експресом.
Літак Airbus A320 повністю новий, куплений компанією спеціально для перевезень в Україні. Ще чути, як пахнуть шкіряні сидіння. До речі, в Україні це єдиний літак компанії, який літає між Львовом, Києвом, Сімферополем. З Нового Року компанія має намір відкрити рейси у Великобританію та Польщу (з Києва до Кракова/Катовіц).
До негативу, якого, до речі, зовсім не багато. слід віднесни піднебесні ціни на їду та напої на борту літака. Так, склянка розчинної кави обійдеться Вам десь у 15 гривень. Європа ховається. Але, в принципі, ніхто Вас не заставляє купувати каву під час польоту. 3 години (разом із реєстрацією) можна потерпіти. Можна, також, напитися кави перед польотом вдома чи у кафе, так, щоб через вуха лізла.
Ціни на квитки теж не високі. Я платив по максимальній ціні і квиток з усіма зборами та податками обійшовся мені у 534 грн. в обидві сторони. Навряд чи сьогодні хтось з авіаперевізників може запропонувати дешевші або хоча б такі ж ціни. Найдешевший квиток Вам обійдеться десь у 140 грн зі Львова до Києва та назад. Дешевше ніж плацкартом. Але щоб отримати квиток за таку ціну необхідно замовити його заздалегідь (десь, приблизно, за місяць часу до польоту).
І трохи про реєстрацію. Я вже колись писав, що якщо порівнювати Львівський аеропорт з іншими аеропортами світу (принаймні, тими де я був, а це Бориспіль, Шереметьєво, Внуково, Окоцім, Краків, Шіпхоль та Сімферополь), то з таким же успіхом можна порівняти залізний вокзал "Південний" у Києві та залізничну зупинку в селі Борсуєвка. Порівняння, звичайно, не на користь Львівського аеропорту. Це, мобать, єдиний аеропорт в світі, де Ваш багаж після польоту подають не на спеціальній ленті в спеціально призначеній для цього залі, а на возику, який тягне трактор в залі сектору №3.
Так, вертаючись до реєстрації. Згідно умов перевезень компанії Wiz Air реєстрація на рейс починається за 2 години до польоту та закінчується за 40 хвилин до польоту. Згідно квитка, мій рейс повинен відправлятися о 7.30 год. Як і належить, я прибув в аеропорт о 5.30. Однак, виявив, що двері сектору №3, де. як правило, відбувається реєстрація на усі рейси "національного лоу костера" закриті намертво та наглухо. Рестраця розпочалась лише десь о 6.30. Під час рєестрації виникла проблема: служба безпеки аеропорту (дві невиспані жінки віком 45-50 років) не могли включити апарат, який просвічує Ваші сумки та Вас особисто. Провозившись з цим апаратом хвилин десять і, нарешті, включивши його, вони виявили, що не встигають з реєстрацією та перевіркою пасажирів. В звязку з цим, реєстрація була продовжена ще на 20 хвилин. Посадка до літака закінчилась десь за хвилин 5 до відправки рейсу. І це при цьому, що із 150 місць в літаку заповненими виявилось лише 30-40. Не більше.
Рестрацію та перевірку пасажирів проводить не авіакомпанія, а аеропорт, тому ці претензії не до Wizz Air. В цілому, враження про політ позитивні. Вважаю, що Wizz Air - гідна заміна заілзниці (за якістю перевезень) та усім іншим українським авіалініям (за ціною квитка). Єдина чого хочеться, щоб компанія не згорнула свою діяльність у нашій державі в звязку із кризою, а також щоб вона продовжувала розвиватися.
12 коментарів:
тільки це щастя не для тих, хто купує квиток у останній день :(
>з Києва до Кракова/Катовіц
просто до Катовіц.
з таким же успіхом вони можуть Окєнчє назвати «аеропортом під Краковом» :)
Львівський - далеко не єдиний аеропорт у світі, де багаж носять руками, а не на багажних стрічках. Я багато усіляких цікавинок у аеропортах устиг надивитись :)
але можливо він один з небагатьох - міжнародний.
Цікаво. Дякую за такий докладний опис. Лише додам, що твій позитивний відгук про Wizz Air не єдиний. Уже чула файні враження. І це тішить. Тільки би не витурили цю компанію наші авіалінії, які крім того, що плачуться,
(зрештою, як і залізниця) і нічого на користь пасажирів не роблять.
Excellent work!!!!
Congratulations!!!!
It is incredible that the nature prompted cries for help, but more amazing is that nobody listens !good holiday!
Радує, що хоч щось позитивне в Україні відбувається. Головне, щоб не задушили...під відмазкою "криза". У Канаді, наприклад, такі компанії прогоріли - в один день об'явили банкротом ведучу лов кост компанію... а людей, що стояли в цей день в аеропортах на реєстрацію, просто попросили щукати іншу компанію... Так що приходиться літати простими лініями. Доречі, при перельоті 5 год AIR CANADA, один раз дають каву,чай або сік. А потім - 6$ drink :) про все решта - мовчу. Все у порівнянні.
а за чемодани дорого беруть?
Ой, дорого. Краще за чемодани оплачувати на сайті при замовленні квитка. Тоді дешевше.
ну - скільки десь гривень- за один середній чемоданчик на колісчатах?
Якщо бронювати на сайті, то одна сумка, яка йде в багаж обійдеться в 72 гривні. Ручний багаж, який берете з собою в салон, звичайно, безкоштовно.
Не знаю чому такі враження від "наших авіаліній" - останнього разу років вже 4 тому летів зі Львова до Києва - виключно приємні враження! І мені навіть подобається, що "Аеросвіт" для того використовував турбогвинтовий "Ан" замість реактивного "Боїнгу": там години за 2 летіти максимум - нащо там така "дура величезна", як Боїнг-737? У питанні авіаперельотів є лише одне питання: добиратися до та з аеропорту. Ну і реєстрація - теж ще окрема історія. :) Ну а ще останнім часом Бориспіль надто славиться надто недбайливим ставленням до багажу - а точніше його просто крадуть. Тому... маємо те, що маємо. :(
Дописати коментар