Сьогодні моя кохана, пояснюючи мені, темному, різницю між Martini та Bacardi зазначила: "Мартіні з грейпфрутовим соком це майже те саме, що Бакарді з апельсиновим"...
Тут без 100 гр. не розберешся. Але без 100 гр. чого? Мартіні чи Бакарді?
10 коментарів:
Анонім
сказав...
Мартіні - вироблений в Італії вермут, названий по імені винокурний заводу Martini & Rossi в Туріні, в основі якого брав участь Алессандро Мартини. Основний конкурент - вермути марки Cinzano (Чінзано). Завод Martini & Rossi також виробляє відомий напій Chinamartini.
Історія торгової марки
1847 Чотири італійських бізнесмена заснували фірму Distilleria Nazionate da Spirito di Vino. [1] Основні види діяльності - виробництво та продаж вин, вермутів і лікерів. Уже в 1849 році компанія починає експортувати свою продукцію до Франції, а потім інші європейські країни.
1863 Після смерті одного із співвласників фірми (1860) і последовавшей реорганізації компанії її співвласниками стають найбільш енергійні й талановиті співробітники: Алессандро Мартіні, комерційний агент фірми з 1854 р., бухгалтер Теофіла Сола і Луїджі Poccия, головний експерт фірми з трав і виноробству. Компанія перейменована в MARTINI, SOLA e Cia. 1863 Пляшки червоного вермуту з етикеткою, дуже схожу на ту, що ми знаємо по пляшках МАРТИН, вперше з'явилися в продажу.
Ароматизовані вино, виготовлене з місцевих сортів винограду, трав і спецій, було серед продуктів компанії і до 1863 року. Oднако, знадобилося декілька років експериментів Луїджі Poccия, відмінного знавця рослин і вин, щоб була знайдена унікальна - і до сих пір зберігається в секреті - комбінація трав, спецій та благородних вин, яка дозволила торговій марці стати найпопулярнішим Аперитиви в Італії, а потім завоювати популярність у всьому світі.
1864 З Генуї в Америку відправлені на експорт перші ящики вермуту. Таким чином, вже починаючи з 1860х років торгова марка МАРТИН отримує популярність у багатьох cтpaнах Європи, Азії, Африки та Америки.
1865 На міжнародній виставці в Дубліні МАРТИН отримує першу медаль за Якість. Далі пішли престижні медалі виставок в Парижі, Олександрії, Фене, Філадельфії, Бордо, Мельбурні ... Протягом другої половини позаминулого століття МАРТИН вигравав медалі та дипломи за якість майже на всіх міжнародних виставках. Понад 40 отриманих медалей - це більше, ніж у будь-якого іншого вермуту.
1878 Росія стає 36й країною світу, куди компанія експортує свою продукцію, включаючи вермути і ігристі вина.
1879 Після смерті Теофіла Сола Луїджі Росії викуповує його частку у фірмі. Компанія отримує ім'я MARTINI & ROSSI.
1893 Король Італії Умберто I дав найвищу дозвіл на зображення королівського герба на етикетці Мартіна. Цей символ і по теперішній час можна бачити на етикетці - як свідчення незмінно високої якості напою в кожній пляшці Мартін. Іноземні монархи також відзначали чудовий смак і чудову якість вермуту МАРТИН: статус офіційного постачальника двору або право використання гербів були отримані від королівських династій Данії, Португалії, Великобританії, Бельгії, Австрії та імператора Японії.
1992 Компанія Martini & Rossi об'єднала зусилля з іншого сімейною династією - Бакарді. Так з'явилася компанія BACARDI-MARTINI.
1997 Пляшка MARTINI, вперше за останні 134 року, змінила форму, ставши більш елегантною і сучасною. Дизайн етикет теж зазнав зміни - найзначніші з 1920х років. Безумовно, компанія намагалася зберегти кращі риси дизайну минулих років, і досягла гармонійного з'єднання традиції та сучасності.
* Rosso (червоний) (з 1863 року) - перший вермут Martini, і єдиний до кінця XIX століття. Має солодкий і трохи гіркуватий смак і насичений аромат. Своїми якостями він зобов'язаний хорошему поєднанню вин і відібраних трав. Вживають з льодом, лимоном або соком. Традиційна карамель надає цьому вермути темно-бурштиновий колір. * Bianco (білий) (з 1910-х років) (русск. Бьянко) - світло-солом'яний колір, володіє м'яким ароматом з легким відтінком ванілі і пряностей. На смак менш гіркий і більш витончений, ніж Rosso. П'ють його з льодом або з лимоном. Можна також пити його з содовий, тоніком або лимонад. * Rosato (рожевий) (з 1980 року) - єдиний вермут, у виробництві якого використовується червоне і біле вино. Своєрідний тонізуючий напій приємного рожевого кольору. Має ніжним і дивно стійким букетом. Присутній відтінок кориці і гвоздики. Дещо менш гіркий в порівнянні з Rosso. * D'Oro (з 1998 року) * Fiero - був створений 1998 року з урахуванням побажань мешканців Бенілюксу та має насичений аромат, з нотами середземноморських цитрусових, з домінуючим ароматом червоних апельсинів. * Extra Dry (з 1900 року) - солом'яного кольору вермут з більш вираженим, ніж у Rosso, ароматом, в якому помітно присутність малини, лимона і невеликої кількості ірису. Володіє воістину унікальним смаком. В ньому мало цукру (2,8% замість звичайних 16%) та підвищений вміст алкоголю (18% замість звичайних 16%). Вживають його в чистому та охолодженому вигляді. Служить основою для величезної кількості коктейлів. * Bitter - відмінний аперитив, що володіє насиченим ароматом, густим рубіновий кольором, з легким присмаком гіркоти та солодощі. Своїм чудовим смаком він зобов'язаний більш ніж тридцяти видів трав, квітів і фруктів, композиція і дозування яких зберігається у найсуворішій секреті. Вживається в чистому вигляді з льодом, з соком або в міксу - з соком або тоніком. * Rose - в травні 2009 року Martini презентує новий продукт - рожеве напівсухе ігристе вино "Martini Rose". Цільова аудиторія "Martini Rose" - ніжні і витончені панночки. З усіх існуючих рожевих ігристих вин тільки "Martini Rose" є напівсухим, що робить його смак м'яким і легким. Неповторний смак "Martini Rose" досягається завдяки поєднанню червоних і білих сортів винограду, вирощеного на щедрої землі провінцій П'ємонт та Венето. Як повідомляє прес-служба компанії Martini, час випуску напою обрано з-за того, що традиційно час рожевих ігристих вин приходить навесні, а пік їх популярності настає влітку.
Бренд Martini належить британської компанії Bacardi-Martini.
ІСТОРІЯ 4 лютого 1862 року в місті Сантьяго-де-Куба виходець з Каталонії дон Факундо Бакарді Массо заснував Compania Ron Bacardi. SA. Дон Факундо Бакарді фактично винайшов напій, який зараз весь світ називає ромом. Багатократна Дистиляція, витримка, купажуванням і фільтрація дозволили Дону Факундо створити по-справжньому преміальний бренд. Творения дона Факундо, роми Bacardi, кращі в світі оригінальні легкі та м'які роми продовжують задавати рівень, за яким оцінюється якість інших ромів, з того дня в 1862 році і до нашого часу. Першу міжнародну нагороду ром Bacardi отримав у 1876 році на виставці в Філадельфії, а сьогодні престижних призів у рому Bacardi вже не злічити. Особливе місце серед них посідає нагорода іспанського королівського двору, що відрізняє Bacardi як постачальника іспанського королівського двору з 1888 року.
Летюча миша Символом рому Bacardi дон Факундо вибрав кажан. На батьківщині дона Факундо Бакарді, в Каталонії, кажан вважається символом успіху і гармонії, а кубинські індіанці племені Таїн вірили, що летючі миші приносять удачу, здоров'я та сімейне щастя. Крім того, під дахом винокурний заводу, купленого Бакарді, влаштувалася колонія цих тварин. Донна Амалія, дружина дона Факундо Бакарді, порахувала це щасливою ознакою.
ВИРОБНИЦТВО Меляса - патока із соку цукрової тростини, служить основою для виробництва рому - 15-30 годин блукає в закритих ємностях під спеціальним контролем з використанням унікальної культури дріжджів, секретом вирощування якою володіє тільки компанія Bacardi. Потім, після дистиляції в перегінних кубах, отримані спирти піддаються фільтрації деревним вугіллям і, врешті-решт, потрапляють в бочки з американського білого дуба для витримки - етап, протягом якого молоді спирти Bacardi набувають свої унікальні риси: колір, насичений смак і незвичайну м'якість. Після витримки в дубових бочках, тривалість якої визначає майстер-купажіст (Maestro de Ron Bacardi) вугільна фільтрація повторюється. І тільки після цього благородним спирту судилося стати ромом дона Факундо Бакарді - напоєм, яким насолоджуються мільйони людей в усьому міре.Сегодня підприємства по виробництву рому Bacardi розташовані в двох країнах: в Пуерто-Ріко та Мексиці. У Німеччині, Іспанії та ряді інших країн існують підприємства з розливу готового рома. Ром Bacardi продається більш ніж у 175 країнах. НОВИЙ ДИЗАЙН У 2005 році світ побачив новий дизайн етикетки пляшки легендарного рому Bacardi. Сучасний вигляд знаменитого Bacardi - це витончена преміальна пляшка у формі конусу з унікального скла кольору Georgia Green. Нова форма ідеально поєднується з елегантною гравировкой підпису Bacardi. Оригінальна емблема Bacardi із зображенням летючої миші, розташована ближче до центру пляшки, тепер вінчає етикетку. Це символ особливого статусу і неперевершеного якості Bacardi, який підкреслює перевагу знаменитого бренду. До преміальних елементів етикетки належать і 8 медалей, завойованих Bacardi на найбільших міжнародних виставках.
BACARDI SUPERIOR Перший у світі витриманий білий ром. Володіє легким, м'яким, чистим смаком з переважанням фруктових нот.
BACARDI ORO Особливий, м'який, приємний на смак золотистого кольору ром, який передає тонкий смак і класичне якість Bacardi.
BACARDI BLACK Витриманий мінімум 4 роки в дубових бочках. М'який і багатий смак, який доступний для більш зрілих і досвідчених споживачів.
BACARDI 8 RESERVA SUPERIOR Bacardi 8 притаманний багатий і збалансований смак з помітною присутністю ванілі, мускатного горіха і дуба, який довго залишається в роті і характеризується солодким присмаком. Цей ром був створений для справжніх цінителів, і, перш за все, він сподобається тим, хто любить коньяки і віскі
мартіні це ароматизоване вино, його можна мішати з чим завгодно. бакарді це ром, тобто самогонка. ром+апельсиновий сік? не знаю, сумнівне поєднання, апельсиновий сік заб'є той специфічний аромат рому за який ви фактично заплатили, тоді вже краще мішати з апельсином просту горілку. до того ж, обидва бренди мартіні та бакарді то на 90% маркетинг і лише на 10% продукт...
Трохи не погоджуюсь з коментаторами... Мартіні - це звичайно бренд, але не тільки, мартіні - це ще коктейль-аперитив на основі джину і вермуту. А це вже інше, ніж бренд Martini.
2Roman: в контексті посту абсолютно зрозуміло що йдеться саме про вермут а не про благородний коктейль))) бо мішати сухий мартіні чи гібсон з грейпфрутовим соком це точно злочин... до речі мій пост про Мартіні: http://drink-ta-food.blogspot.com/2009/04/martini.html
Абсолютно вірно: йдеться про бренд. А ще Мартіні (брендове) в Бельгії - це найдешевше пойло, бо літр його коштує аж... 6 євро. Для порівняння пів літри горілки коштує 15 євро, а пачка цигарок - 4-5 євро.
10 коментарів:
Мартіні - вироблений в Італії вермут, названий по імені винокурний заводу Martini & Rossi в Туріні, в основі якого брав участь Алессандро Мартини. Основний конкурент - вермути марки Cinzano (Чінзано). Завод Martini & Rossi також виробляє відомий напій Chinamartini.
Історія торгової марки
1847 Чотири італійських бізнесмена заснували фірму Distilleria Nazionate da Spirito di Vino. [1] Основні види діяльності - виробництво та продаж вин, вермутів і лікерів. Уже в 1849 році компанія починає експортувати свою продукцію до Франції, а потім інші європейські країни.
1863 Після смерті одного із співвласників фірми (1860) і последовавшей реорганізації компанії її співвласниками стають найбільш енергійні й талановиті співробітники: Алессандро Мартіні, комерційний агент фірми з 1854 р., бухгалтер Теофіла Сола і Луїджі Poccия, головний експерт фірми з трав і виноробству. Компанія перейменована в MARTINI, SOLA e Cia. 1863 Пляшки червоного вермуту з етикеткою, дуже схожу на ту, що ми знаємо по пляшках МАРТИН, вперше з'явилися в продажу.
Ароматизовані вино, виготовлене з місцевих сортів винограду, трав і спецій, було серед продуктів компанії і до 1863 року. Oднако, знадобилося декілька років експериментів Луїджі Poccия, відмінного знавця рослин і вин, щоб була знайдена унікальна - і до сих пір зберігається в секреті - комбінація трав, спецій та благородних вин, яка дозволила торговій марці стати найпопулярнішим Аперитиви в Італії, а потім завоювати популярність у всьому світі.
1864 З Генуї в Америку відправлені на експорт перші ящики вермуту. Таким чином, вже починаючи з 1860х років торгова марка МАРТИН отримує популярність у багатьох cтpaнах Європи, Азії, Африки та Америки.
1865 На міжнародній виставці в Дубліні МАРТИН отримує першу медаль за Якість. Далі пішли престижні медалі виставок в Парижі, Олександрії, Фене, Філадельфії, Бордо, Мельбурні ... Протягом другої половини позаминулого століття МАРТИН вигравав медалі та дипломи за якість майже на всіх міжнародних виставках. Понад 40 отриманих медалей - це більше, ніж у будь-якого іншого вермуту.
1878 Росія стає 36й країною світу, куди компанія експортує свою продукцію, включаючи вермути і ігристі вина.
1879 Після смерті Теофіла Сола Луїджі Росії викуповує його частку у фірмі. Компанія отримує ім'я MARTINI & ROSSI.
1893 Король Італії Умберто I дав найвищу дозвіл на зображення королівського герба на етикетці Мартіна. Цей символ і по теперішній час можна бачити на етикетці - як свідчення незмінно високої якості напою в кожній пляшці Мартін. Іноземні монархи також відзначали чудовий смак і чудову якість вермуту МАРТИН: статус офіційного постачальника двору або право використання гербів були отримані від королівських династій Данії, Португалії, Великобританії, Бельгії, Австрії та імператора Японії.
1992 Компанія Martini & Rossi об'єднала зусилля з іншого сімейною династією - Бакарді. Так з'явилася компанія BACARDI-MARTINI.
1997 Пляшка MARTINI, вперше за останні 134 року, змінила форму, ставши більш елегантною і сучасною. Дизайн етикет теж зазнав зміни - найзначніші з 1920х років. Безумовно, компанія намагалася зберегти кращі риси дизайну минулих років, і досягла гармонійного з'єднання традиції та сучасності.
Мартіні є декількох видів:
* Rosso (червоний) (з 1863 року) - перший вермут Martini, і єдиний до кінця XIX століття. Має солодкий і трохи гіркуватий смак і насичений аромат. Своїми якостями він зобов'язаний хорошему поєднанню вин і відібраних трав. Вживають з льодом, лимоном або соком. Традиційна карамель надає цьому вермути темно-бурштиновий колір.
* Bianco (білий) (з 1910-х років) (русск. Бьянко) - світло-солом'яний колір, володіє м'яким ароматом з легким відтінком ванілі і пряностей. На смак менш гіркий і більш витончений, ніж Rosso. П'ють його з льодом або з лимоном. Можна також пити його з содовий, тоніком або лимонад.
* Rosato (рожевий) (з 1980 року) - єдиний вермут, у виробництві якого використовується червоне і біле вино. Своєрідний тонізуючий напій приємного рожевого кольору. Має ніжним і дивно стійким букетом. Присутній відтінок кориці і гвоздики. Дещо менш гіркий в порівнянні з Rosso.
* D'Oro (з 1998 року)
* Fiero - був створений 1998 року з урахуванням побажань мешканців Бенілюксу та має насичений аромат, з нотами середземноморських цитрусових, з домінуючим ароматом червоних апельсинів.
* Extra Dry (з 1900 року) - солом'яного кольору вермут з більш вираженим, ніж у Rosso, ароматом, в якому помітно присутність малини, лимона і невеликої кількості ірису. Володіє воістину унікальним смаком. В ньому мало цукру (2,8% замість звичайних 16%) та підвищений вміст алкоголю (18% замість звичайних 16%). Вживають його в чистому та охолодженому вигляді. Служить основою для величезної кількості коктейлів.
* Bitter - відмінний аперитив, що володіє насиченим ароматом, густим рубіновий кольором, з легким присмаком гіркоти та солодощі. Своїм чудовим смаком він зобов'язаний більш ніж тридцяти видів трав, квітів і фруктів, композиція і дозування яких зберігається у найсуворішій секреті. Вживається в чистому вигляді з льодом, з соком або в міксу - з соком або тоніком.
* Rose - в травні 2009 року Martini презентує новий продукт - рожеве напівсухе ігристе вино "Martini Rose". Цільова аудиторія "Martini Rose" - ніжні і витончені панночки. З усіх існуючих рожевих ігристих вин тільки "Martini Rose" є напівсухим, що робить його смак м'яким і легким. Неповторний смак "Martini Rose" досягається завдяки поєднанню червоних і білих сортів винограду, вирощеного на щедрої землі провінцій П'ємонт та Венето. Як повідомляє прес-служба компанії Martini, час випуску напою обрано з-за того, що традиційно час рожевих ігристих вин приходить навесні, а пік їх популярності настає влітку.
Бренд Martini належить британської компанії Bacardi-Martini.
ІСТОРІЯ
4 лютого 1862 року в місті Сантьяго-де-Куба виходець з Каталонії дон Факундо Бакарді Массо заснував Compania Ron Bacardi. SA.
Дон Факундо Бакарді фактично винайшов напій, який зараз весь світ називає ромом. Багатократна Дистиляція, витримка, купажуванням і фільтрація дозволили Дону Факундо створити по-справжньому преміальний бренд. Творения дона Факундо, роми Bacardi, кращі в світі оригінальні легкі та м'які роми продовжують задавати рівень, за яким оцінюється якість інших ромів, з того дня в 1862 році і до нашого часу.
Першу міжнародну нагороду ром Bacardi отримав у 1876 році на виставці в Філадельфії, а сьогодні престижних призів у рому Bacardi вже не злічити. Особливе місце серед них посідає нагорода іспанського королівського двору, що відрізняє Bacardi як постачальника іспанського королівського двору з 1888 року.
Летюча миша
Символом рому Bacardi дон Факундо вибрав кажан. На батьківщині дона Факундо Бакарді, в Каталонії, кажан вважається символом успіху і гармонії, а кубинські індіанці племені Таїн вірили, що летючі миші приносять удачу, здоров'я та сімейне щастя. Крім того, під дахом винокурний заводу, купленого Бакарді, влаштувалася колонія цих тварин. Донна Амалія, дружина дона Факундо Бакарді, порахувала це щасливою ознакою.
ВИРОБНИЦТВО
Меляса - патока із соку цукрової тростини, служить основою для виробництва рому - 15-30 годин блукає в закритих ємностях під спеціальним контролем з використанням унікальної культури дріжджів, секретом вирощування якою володіє тільки компанія Bacardi. Потім, після дистиляції в перегінних кубах, отримані спирти піддаються фільтрації деревним вугіллям і, врешті-решт, потрапляють в бочки з американського білого дуба для витримки - етап, протягом якого молоді спирти Bacardi набувають свої унікальні риси: колір, насичений смак і незвичайну м'якість. Після витримки в дубових бочках, тривалість якої визначає майстер-купажіст (Maestro de Ron Bacardi) вугільна фільтрація повторюється. І тільки після цього благородним спирту судилося стати ромом дона Факундо Бакарді - напоєм, яким насолоджуються мільйони людей в усьому міре.Сегодня підприємства по виробництву рому Bacardi розташовані в двох країнах: в Пуерто-Ріко та Мексиці. У Німеччині, Іспанії та ряді інших країн існують підприємства з розливу готового рома. Ром Bacardi продається більш ніж у 175 країнах.
НОВИЙ ДИЗАЙН
У 2005 році світ побачив новий дизайн етикетки пляшки легендарного рому Bacardi. Сучасний вигляд знаменитого Bacardi - це витончена преміальна пляшка у формі конусу з унікального скла кольору Georgia Green. Нова форма ідеально поєднується з елегантною гравировкой підпису Bacardi. Оригінальна емблема Bacardi із зображенням летючої миші, розташована ближче до центру пляшки, тепер вінчає етикетку. Це символ особливого статусу і неперевершеного якості Bacardi, який підкреслює перевагу знаменитого бренду. До преміальних елементів етикетки належать і 8 медалей, завойованих Bacardi на найбільших міжнародних виставках.
BACARDI SUPERIOR
Перший у світі витриманий білий ром. Володіє легким, м'яким, чистим смаком з переважанням фруктових нот.
BACARDI ORO
Особливий, м'який, приємний на смак золотистого кольору ром, який передає тонкий смак і класичне якість Bacardi.
BACARDI BLACK
Витриманий мінімум 4 роки в дубових бочках. М'який і багатий смак, який доступний для більш зрілих і досвідчених споживачів.
BACARDI 8 RESERVA SUPERIOR
Bacardi 8 притаманний багатий і збалансований смак з помітною присутністю ванілі, мускатного горіха і дуба, який довго залишається в роті і характеризується солодким присмаком. Цей ром був створений для справжніх цінителів, і, перш за все, він сподобається тим, хто любить коньяки і віскі
http://www.bmrussia.ru/bacardi
мартіні це ароматизоване вино, його можна мішати з чим завгодно. бакарді це ром, тобто самогонка.
ром+апельсиновий сік? не знаю, сумнівне поєднання, апельсиновий сік заб'є той специфічний аромат рому за який ви фактично заплатили, тоді вже краще мішати з апельсином просту горілку.
до того ж, обидва бренди мартіні та бакарді то на 90% маркетинг і лише на 10% продукт...
Дякую за змістовне пояснення. :)
Трохи не погоджуюсь з коментаторами... Мартіні - це звичайно бренд, але не тільки, мартіні - це ще коктейль-аперитив на основі джину і вермуту. А це вже інше, ніж бренд Martini.
2Roman:
в контексті посту абсолютно зрозуміло що йдеться саме про вермут а не про благородний коктейль)))
бо мішати сухий мартіні чи гібсон з грейпфрутовим соком це точно злочин...
до речі мій пост про Мартіні: http://drink-ta-food.blogspot.com/2009/04/martini.html
Абсолютно вірно: йдеться про бренд. А ще Мартіні (брендове) в Бельгії - це найдешевше пойло, бо літр його коштує аж... 6 євро. Для порівняння пів літри горілки коштує 15 євро, а пачка цигарок - 4-5 євро.
Дописати коментар