Щоденник молодого Анархотуриста


пʼятницю, 8 січня 2010 р.

Мериканське телебачення

Долею випадку я став щасливим власником телевізора SONY TRINITRON. Оскільки халявний телевізор річ хороша, але в якості мебелі абсолютно непотрібна, повстало питання про його підключення.
І тут як в казці про Ріпку... тянув дід, тянула баба, тінула внучка, жучка, кішка і хто там ще. Намагався я зловити якісь канали, не вийшло, намагались всі мої руммейти, теж не вишло, потім прийшов один знайомий з тим же результатом: таке враження, що тєлік знаходиться посеред Антарктиди і в радіусі 1000 миль немає жодної телевізійної вишки.
І що Ви думаєте? Виявилось, що дійсно в радіусі 1000 миль, а може й більше немає ЖОДНОЇ телевізійної вишки в такому її розумінні як ми знаємо. І ЦЕ В НЬЮ ЙОРКУ!!!!
Ще у серпні коли я приїхав сюди мене здивувало, що ніде або майже ніде не видно телевізійних антен. Якось протягом секунди я про це подумав, але потім інші питання та думки заполонили мій мозок і я відразу ж про це забув.
Саме тепер було час згадати. Мудрий дядько Інтернет яказав, що з 12 червня 2009 року всі, абсолюно всі США перейшли на цифрове телебачення. Що це означає? Це означає, що антен більше немає (крім супутникових), Broadcast TV теж більше не існує, тобто воно переходить в цифру. Якщо Ви хочете дивитися телевізор, Вам потрібно заключити контракт з оператором кабельного телебачення або є інші варіанти, наприклад Direct TV, який показє через тарілку з декодером, або просто поставити тарілку й дивитися халявні канали.
Я вибрав 1 варіант. Оператоів досить багато, ціни лояльні. Якщо заключати контракт на рік, то ТВ, телефон та Інтернет (всьо безлімітне) вийде Вам 90 доларів в комплекті. Ну, але телефон мені не потрібен, конракт на рік теж не потрібен, тому я підключився до базового пакету (каналів так з 20-30) за майже 20 баксів в місяць і без "термінового" контракту. От тепер сижу чекаю коли прийде мужик з компанії підключати мене. Обіцяв об 11 год. Вже майже 15 год. Бардак як і в Україні.

Немає коментарів: