Щоденник молодого Анархотуриста


пʼятницю, 1 січня 2010 р.

New Year Celebration on Time Square, NYC

Особисто для мене питання де зустрічати Новий Рік не виникало взагалі: я про це знав ще в серпні коли летів в Нью Йорк. Звичайно що на Тайм Сквеа, де ж іще?
Однак, якщо Ви думаєте, що зможете об 11.30 приїхати на Тайм Сквеа, зайняти гарне місце і зустріти о півночі Новий Рік, то Ви глубоко помиляєтесь. Новий Рік на Тайм Сквеа треба вистраждати! Щороку на цій площі зустрічають Новий Рік біля 2 мілліонів людей. Це кількість усіх жителів Львова помножена на 2 і ще трошки. Або це так само якщо б зустрічати Новий Рік прийшло половина жителів Києва чи вабсолютно всі жителі Харкова. Томі місця терба займати заздалегідь.
Якщо Ви хочете мати місце біля сцени, біля мячкиа, який опускається вниз, то Вам слід прийти на Тайм Сквеа близько 14 год. 31 грудня. Відповідно, чекати на Новий Рік прийдеться 10 годин. І не думайте, що Ви зможете посидіти десь цей час. Для святкування Нового Року люди заганяються поліцейськими в спеціальні розділені між собою з проходами зони, де немає ні туалетів, ні крісел і навіть якщо Ви з собою візьмете розкладне крісло. сидіти Ви все рівно не зможете, оскільки густота населення Вам цього не доволить. Якщо Ви захочете вийти з цієї зони Ви це можете зробити, однак назад Ви вже не повернетеся.
Я не такий фанат Нового року і тому приперся на Тйм Сквеа близкь 16.30-17 год. Місця мені дістались не фонтан, але, принаймі, з мого місця дуже добре було вино мячик, який опускався, а це саме основне.
На себе а націпив футболку, два світера, шапку і зимову куртку. В сумці з собою взяв пляшку безкофеїнової кокаколи, сендвіч з мого любимого Subway-а, фотоапарат. Температура було приблизно +1-+2 градуси Цельсія, але оскільки ми стояли без руху до 20 год. я замерз як цуцик. Подумалось, що гірше вже бути не може і що може це плюнути на все та піти додому. Але потім почався дощ.
Парасолі з собою я, звичайно, не мав тому стійко чекав під дощем до півночі. Дощ не припинявся, хоча було вже не так погано, оскільки могло б бути гірше: міг бути дощ сильніший, або міг піти ще рясний сніг. або міг бути сильний вітер.
Виглядало все приблизно так:
Потім настала північ і все стало виглядати приблизно так (перед тим як включити це відео рекомендую знизити рівень звуку в ваших колонках чи навушниках):

От так воно було. Зате я поставив ще одну галочку в своєму To Do списку.

Немає коментарів: