Щоденник молодого Анархотуриста


вівторок, 23 березня 2010 р.

Cambridge

Cambridge - невеличке містечко, що знаходиться відразу ж біля Бостона штат Масачусетс (достатньо перейти міст через річку) і є славним тим, що в ньому знаходяться два серед найпотужніших в світі навчальні заклади: Масачусетський технологічний інститут та Гарвардський університет.
Про те, що тут знаходиться MIT (Massachusetts Institute of Technology) говорять наступні букви
Деякі корпуса МІТ є досить поробленими
Кажуть, цей корпус був побудований на донейшинз Біла Гейтса, який на це святе діло дав 35 млн. американських гривень.
А ще, МІТ має свій власний атомний реактор. Виглядає він так:
Що роблять в цьому реакторі - поняття не маю. Це має краще знати Noddeat. Думаю, яєчню на ньому точно не жарять. Хоча...
А ще тут знаходиться музей МІТ, де можна побачити прикольні технічні штучки. Наприклад, перфокарти, яких я вже 100 років не бачив
Це, так сказати, аналог сучасних дискет, СіДі -ДіВіДі дисків, флешок та інших носіїв інформації. Памятаю, коли я вчився в школі, ми ці перфокарти мішками таскали з поближнього статистичного центру щоб здавати їх на макулатуру.
Такого собі робота
А також логарифмічну лінійку
В моєї мами колись така була (вона архітектор). Я як був в школі, то вмів на ній додавати й віднімати.
Ще тут були механічні скульптури, що рухалися. Відео з скульптурами дивитися в попередньому пості.
Гарвардський університет значно старший МІТ, що видно хоча б по його будівлям. Відомий він насамперед тим. що тут навчався сам Біл Гейтс, але він його ніколи не закінчив, бо залишив і пішов організовувати фірму, яку ми тепер всі знаємо під назвою Microsoft.
Мене зацікавив ось цей будиночок
Я його обійшов по периметру, але зясувати що воно таке мені так і не вдалося. Спочатку я подумав, що це церква, але на ній не було хрестів. Потім я побачив, що до входу в цен будинок стояла черга студентів. Тоді я подумав, що навряд би до церкви стояла черга і що це мабуть якась їдальня. На цій думці я і зупинився й пішов в найближчий Сабвей їсти сендвічі.
А ще тут є музей "натуральної історії" Гарвардського університету, але в ньому скукота жахлива, тому фоток з нього не буде.
P.S. Даний пост повністю написано та опубліковано завдяки новітнім технологіям під час рейсу автобуса Бостон-НьюЙорк компанії Greyhound, в якому є безкоштовний вайфай інтернет.

1 коментар:

noddeat сказав...

ооо, МІТ. Теж поняття не маю, нашо їм реактор.