Щоденник молодого Анархотуриста


суботу, 27 березня 2010 р.

Нейрохірургія: операція вдалась, але пацієнт в комі (оновлено)

Сьогодні провів надзвичайно "унікальну" операцію на свому лептопі: поміняв свій старий вінчестер розміром 140 ГБ на ось цей новенький розміром 500 ГБ. Необхідність такої операції полягала в першу чергу в тому, що кількість музики, фотографій та відео на лептопі досягла критичної межі в розмірі 100 ГБ і цю проблему прийшлось вирішувати хірургічним шляхом.
Фізичне видалення старого мозку та заміна його новим пройшла без особливих ускладнень. Однак, ускладнення виникли при "перенесенні особистості" мого лептопа із старого носія на новий. За своєю наївністю я подумав, що проблема як такої взагалі не існує: я створвий image образ зі старого вінчестера, створив рекавері диск і встановив цей образ на новий вінчестер. Все запрацювало і все нібито нічо, але тільки на перший погляд. При подальшому вивченні поцієнта виявилось, що лептоп сприймає вінчетер так само, як він сприймав старий вінчестер: тобто розміром в 140 ГБ. Тобто, як зрозумів мій гуманітарний розум, скопіювалось все і в тому розмірі як було, а решту фізичної памяті вінчестера комп просто не бачить.
Зрозуміло, що пацієнту треба терміново проводити терапію. Шляхом пошуку в медичних енциклопедіях (читай компютерних форумах) зясувалось, що таке лікується тільки повною переустановкою системи.
Десь пів року тому став щасливим власником ліцензійної 7-ки. Однак, установочний файл з різних, в тому числі й субєктивних, причин в мене не зберігся. Новий файл я отримати не можу. Ставити піратський віндовз не хочеться. Так само й не хочеться ставити Лінукс (хай мене закидають каменями). Всі Product Keys і Product IDs в мене є.
В звязку з цим, завтра буду скликати консиліум, на вирішення якого виносяться слідуючі питання:
1. Чи можна з віндовза створити Install Disc, щоб потім встановити віндовз з нуля?
2. Чи можна якимось іншим способом "примусити" комп бачити новий диск повністю?
3. Чи існують якісь інші програми, які дозволять по людськи перенести систему з старого вінта на новий?
4. Ну, й на крайній випадок, якщо нічого не вдасться, який Лінукс краще ставити, щоб потім не викидувати комп через вікно в звязку з необхзідністю проведення різного рожу дурних настройок.
Оновлення:
Як показала практика, немає нічого неможливого. Декілька годин інтенсивної терапії і пацієнт вийшов з коми. Завдяки цьому посту, а також цій статті зясувалось, що внутрішні запаси енергії Віндовса невичерпні. Виявляється, віндовз має встроєний Disc Partition, який дозволяє збільшувати і зменшувати розміри дисків та ділити їх на декілька дисків. Нехитрими маніпуляціями вдалось врятувати пацієнта від повторного хірургічного втручання. Тепер мій пацієнт має системний диск С з памяттю 120 ГБ, а також диск Е з памяттю 340 ГБ, на якому знаходяться документи, фото відео і все саме цінне. УРА, так сказати!

2 коментарі:

noddeat сказав...

ну так, поки ти на диску не створиш таблицю розділів, їх жодна операційна система не побачить.

Unknown сказав...

Ну так проблема в тому, що я таких матюкливих слів як "таблиця розділів" не знаю і діяв, так сказати, інтуітивно. Тим більше радий, що все вдалось.