Щоденник молодого Анархотуриста

понеділок, 26 січня 2009 р.

Недоліки в позитиві

Щодо цього телефону (Nokia 6300) мене влаштовує майже все: функціональність, зовнішній вигляд тощо. Наприклад, мене цілком влаштовує мейл-клієнт за допомогою якого завжди можна перевірити свій мейл, можливість використовувати скайп, аську, гуглток та інші комункатори (через фрінг), знаходжу дуже позитивним наявність мініопери, за допомогою якої на телефоні можна серфувати по безмежним просторам "дорослого" інтернету (а не якогось там вапу), хороша якість звязку тощо.
Але до усього цього позитиву додається один негатив, один-єдиний який псує все враження про телефон. Так вже в світі склалося, що ложка дьогтю псує бочку меду. Власне, тим дьогтем в телефоні є батарея. Батарея, яку хватає в кращому разі на півтори доби, а в гіршому разі - починає квакати вже до вечора. Власне, через цю ложку телефон підвів мене два рази у найбільш відповідальний момент. Виникає питання: навіщо тратити мільйни на маркетилогічні дослідження, на розробку нових телефонів, якщо через таку дрібницю, по суті, телефон не може в повній мірі виконувати своє призначення?

5 коментарів:

Taras Ambroz сказав...

а спробуй ще підключити комп через мобільний по блютузу до інету - батарея за півгодини здохне:) так вже пішло, що збільшення функціональності веде до збільшення енергоспоживання.

Offspring сказав...

Я це розумію, але ж можна використати якусь ємнішу батарею?

tivasyk сказав...

той самий апарат, та сама проблема. для мене менш актуальна, бо переважно користуюсь телефоном як... телефоном, але спробував якось зняти півтори години відео -- і все, решту дня був без зв'язку =/

ExyTab сказав...

по-перше, телефон досить маленький, тому більш ємну батарею туди не можна вмітити, тому доведеться купувати іншу батарею. У мене довгий час був 6120 і нічого на сутки "жосткої" роботи вистачало.

по-друге, цу проблему скадинави потроху вирышують, так у наступникыв 6300 - 6700 і 6303 батарея вже буде за 1000 мАч.

The Lex сказав...

Бак легкового автомобіля "Ланос" вміщує 48 літрів - при витраті близько 6 літрів на 100 км цього вистачить, щоб доїхати до Києва - теоретично має чистачити, але може й не вистачити. Доїхати на Крим точно не вистачить. Так само, як і до Будапешту. Але чи з того хтось сьогодні настільки переймається? ;) Колись ми з батьком їдучи стареньким "москвичом" у далеку путь - 300 км в один бік, ага - брали з собою по 2-3 каністри бензину "про всяк випадок". Сьогодні мало кому хто пересувається у межах цивілізації спаде на думку таке робити - більшість вже давно не бачили навіть 20-літрову каністру. :) В мене 2 зарядки до моїх Нокій - одна постійно "прописана" на роботі, друга - вдома. Ще одна планується завестися разом з власним автомобілем. Чесно кажучи, носити додаткові батарейки чи вимагати більшу ємність від існуючих за наявних умов - я навіть не замислювався якось. А от як треба буде мобільність за межами досяжності джерел живлення... Гм... Покриття GSM буде, а розеток 220 В не буде? Ні, синку - це фантастика! (к) :)