Щоденник молодого Анархотуриста


вівторок, 22 грудня 2009 р.

Miami (Маямі)

Час дії: вчора близько 15 год. за місцевим часом.
Місце дії: Північна околиця Маямі.
Я: Вибачте, де я можу зловити L bus?
Поліцейський (робить здивовані очі): L bus??? Ви впевнені, що хочете їхати саме автобусом?
Я: Ну, в мене direction. Тут написано "взяти L bus" (показую йому папірчик з роздрукованим маршрутом).
Поліцейський: Тут не дуже безпечний район. Тут небезпечно їздити автобусом.
Я: ???
Поліцейський: (безслівно, своїм поглядом) Взагалі то, young man, тут прийнято орендувати машину, в крайньому випадку брати таксі. Ну, але якщо Ви вирішили випробувати щастя і скористатися в цьому районі громадським транспортом, корситуйтесь метром. Нам ще один грабіж чи вбивство тут нідочого, хоча в загальній статистиці злочинності Маямі він погоди не зробить.
Я: Так що мені робити?
Поліцейський: Ходіть зі мною (підводить мене до карти метро). Візьміть поїзд до !!! станції, потім пересядьте на Metromover, доїдьте до станції !!! а там вже візьміть автобус. Це трошки більше займе Вам часу. але це безпечніше.
Я: Дякую, сер (тусую на метро).
Ооооо. Я в шоці. В Нью Йорку, принаймні вдень, ти можеш ходити де хочеш, хоть в Харлемі, хоть в Бронксі. В Маямі безпечно можна себе почувати в Downtown та в Miami Beach, де знаходяться всі туристичні атракції. Все інше, принаймні на північ від центру, краще на таксі.

Немає коментарів: