Щоденник молодого Анархотуриста


суботу, 9 січня 2010 р.

Підараси з Кейблвіжін (Cablevision - Optimum sucks!!!)

Виявляється, не необнятних преріях США підарасів є не менше, ніж в Україні, а може навіть ще більше.
Я вже писав, що завдяки щасливому випадку став власником телевізора і про перепитії з цим підключенням. Так от, історія на цьому не закінчилась.
Фірма, до якої я вирішив підключитися - Cablevision. Хоча інша назва її Optimum. Оптімум - це велика мережа кабельного оператора і я так розумію, Кейблвіжін є частиною (підрозділом) цього оператора.
Так от, заплатив я бабло 50 доларів (30 за підключення і 20 за перший місяць), мені позвонив дядько, намагаючись впарити до мого базового пакету ще інтернет, телефон, рускі канали і всяку іншу абсолютно не потрібну мені хуйню. Я стійко витримав наплив всієї інформації і він призначив мені аппоінтмент, тобто день коли приїде підключати мене.
Це день настіпив вчора. Година була призначена з 11 до 14. Я стійко забив на всі свої справи і чекав. Чекав, чекав... Близько 13 год. позвонила тьотка і сказала, що дядько буде 14.30. Я чекав, чекав... Близько 17 год. тьотка знов позвонила і сказала, що дядько не буде сьогодні бо не може, а буде завтра о 10 год.
Ок. Shit happens, подумав я і почав чекати на слідуючий день, тобто сьогодні. Близько 12 год. я сів на коня і почав звонити тим підарасам. За телефоном, з якого мені вчора мені назвонювала тьотка. Це виявився відділ до підключенням. Трубку взяла вже інша тьотка і сказала, що в неї немає аппоінтменту на мою адресу на сьогодні. Я їй пояснив ситуацію, вона сказала, що її не їбе і в неї немає аппоінтменту на сьогодні.
Блядь... Велком ту Юкрейн, подумав я.
Ця тьотка порадила мені звонити в Кастом Сервіс і дала телефон. В Кастом Сервісі єдине, чим змогли мені допомогти, це призначити новий еппоінтмент. На наступну суботу.
Блядь. Слів немає. Підараси і в Африці підараси.

4 коментарі:

Andriy Kit сказав...

Ще один міф про місцевий високий рівень сервісу розвіяний! Нажаль, усе як у сюди - будь-який масовий сервіс абсолютно байдужий до пересічного кастомера. У Канаді абсолютно те саме - бурхлива діяльність по телефону з перекиданням з однієїлінії до іншої, щоб "вирішити проблему"... але попробуй не заплатити рахунок в кінці місяця... тобою займуться :).

Unknown сказав...

Так в мене таке враження, що я їм був потрібен рівно до цього часу, доки заплатив гроші. До цього і звонили по декілька разів. А тепер до них хєр дозвонишся: "якщо ви хлопець натисніть 1 якщо ви дівчина натисніть 2..." А потім мовчанка... "дякуємо за терпіння, в даний час усі оператори зайняті бла бла бла"...

noddeat сказав...

я так розумію, монополісти вони або конкуренти теж такі самі підараси.

до речі про Optimum: є в Україні така телефонна компанія Optima Telecom, вони десь такі самі підараси :)

Unknown сказав...

А ще тут є такий TD Bank. Дуже нагадує український Приват банк. Подібна емблема (квадратик), зелені кольора ну і т.д. Але схожість не лише зовнішня, а й внутрішня. Так само як і в Приватбанку ніхто нічого незнає, ніхто не може тобі допомогти, кожен посилає кудись або різні працівники з тих же питань кажуть різні речі.