Щоденник молодого Анархотуриста


середу, 28 липня 2010 р.

З Днем Народження...

Вчорашній день по-праву можна вважати другим Днем Народження цього блогу, а також всього, що знаходиться в онлайні на моєму гуглівському еккаунті offspring2002@gmail.com. 
Чому? Та тому що сьогоднішнього допису, а також всіх інших майбітніх дописів на цьому блозі могло й не бути. І справа не в тому, що мене чуть не переїхала вантажівка, чи цегла впала за 10 см. від моєї голови (невелика була б втрата, подумає дехто з Вас. Дозволю собі з цим не погодитися. Для мене втрата була б невимовною). Справа в іншому.
В якийсь момент вчора в мене пропав контакт з моїм поштовим ящиком. Тобто, всі спроби звязатися з ним закінчувались повідомлення про те, що мій пароль, який працював до цього протягом декількох років без зауважень, введений неправильно.
 Через декілька секунд на інший свій мейл я отримав листа ось такого змісту:

I'm writing this with blessing of our LORD ,my family and i came down
here to London,UNITED KINGDOM, for a short vacation and we got mugged
at gun point last night at the park of the hotel where we lodged.All
cash,credit cards and cell phones  were stolen .we've been to the
embassy and the Police here but they're not helping issues at all,our
flight leaves today and I'm having problems settling the hotel bills.

The hotel manager won't let us leave until  the hotel bills is settle
(1,500GBP)now am freaked out.Please reply and let me know if can you
have the money wire to me through Western Union we promise to pay back
as soon as we get back home.

Thanks

При цьому, відправником значився я сам і лист надійшов з того мейла, до якого я не міг отримати доступ.
На декілька секунд я просто оху... гм... втратив дар мови. Відразу по скайпу, який with blessing of our LORD працював, почали задавати мені питання, чи все зі мною нормально. Виявилось, що спектр осіб, яким розіслано таке повідолення від мого імені, надзвичайно широкий. По суті, це всі контакти, з якими я коли небуть хоч раз спілкувався по мейлу або гуглтоку. 
Я почав усвідомлювати розміри катастрофи: цей еккаунт - це не лише електронна пошта, це  ще доступ до двох блогів, пікаси, ютьюба тощо.
Паніка продовжувалась десь буля 5 хв. Потім я заспокоївся і почав вживати заходів до поновлення паролю. На сторінці Гугл найшов невеличку анкету з близько десятком дурних питань, на предмет того, кому ви писали, коли ви писали, які служби в вас працюють тощо.
Заповнивши їх і вказавши свій інший мейл, на який вони можуть прислати новий пароль, я отримав повідомлення, що протягом 24 годин вони проведуть розслідуваня, за результатами якого приймуть рішення про поновлення доступу.
Рішення вони прийняли десь протягом 30 хв. Я на свій мейл отримав лінк за яким можна було ресетнути свій пароль, що я і зробив, отримавши доступ до свого еккаунта. Однак, грабіжники залишили сліди своїх брудних рук!!!! Зясувалось, що вони на мому мейлі встановили переадресацію на свій мейл: offspring2002@hotmail.co.uk. відповідно, усі листи, які приходили на мій ящик, переадресовувались їм. Тож. прийшлось зняти також і переадресацію.
От така от історія, малята. Везуха ж в мене на різні доступи: В Штатах вкрали 900 баксів з карточки, які, правда, банк повернув, а тепер ще й еккаунт.
Так що якщо я коли небуть заговорю чи напишу до Вас англійською і проситиму гроші, знайте: це шахраї!!!! Справжній Я просить гроші лише українською!!!!

5 коментарів:

Level Up - Learning Games сказав...

зустрітися треба. Тоді ніхто не буде думати, що ти в Британії :)

noddeat сказав...

о жах! Ну вітаю з поверненням?

Цікаво, як він зламав скриньку. У мене є дві версії:
— словниковий пароль, зламано підбором слів із словника,,
— троян на компі, що або зайшов на пошту через бравзер (якщо там запам’ятовується авторизація, то пароля ж не треба вводити), або записав натиснення на клавіші, коли ти вводив пароль (кейлогер).

в будь-якому випадку раджу поскладніше пароль поставити і змінити опції відновлення (там можна, наприклад, мобільний телефон вписати):
https://www.google.com/accounts/UpdateAccountRecoveryOptions

Unknown сказав...

To Noddeat Я тєряюсь і дагадках. Подібно на кілогер, але комп переіврив касперським: чисто. Може касперський його не ловить, тоді гірше. АйПі, з якої заходили в мій еккаунт Нігерійський, гроші просили в Лондон (мабуть мають там співучасників). Може це мій американський комп, який був в школі, використали, хоча коли я їхав все почистив. ВСі паролі, все видалив. Підбір слів з словника виключається. Пароль для нормальної людини жодного сенсу не має. Набір букв. Та й гугл блокує відразу еккаунт, якщо декілька разів неправильно ввели пароль.

Unknown сказав...

To Olena
Маєш рацію.Треба здибатися. До речі, коли буде чергова здибанка кірляндистів?

noddeat сказав...

Касперський — не найліпший антивірус. Варто встановити ще якийсь (аваст там) і перевірити ще ним.