Щоденник молодого Анархотуриста


вівторок, 13 квітня 2010 р.

Про USPS, e-banking, хробаки або Shit Happens!

Якийсь bad luck переслідує мене в останній місяць мого перебування на "землі обіцяній". Проявляється він в наступному:
Bad Luck 1. Купив я через інтернет жінці чоботи. Треба зазначити, що це не перша моя покупка чрез інтернет і завжди все було нормально. Чоботи повинні були прислати поштою (USPS) на мою шкільну адресу. ЧОму на шкількну, бо там де є живу - повний бардак. Пошта залишається в холі на столі, за нею ніхто не дивитися і її хто небудь може забрати. Так от, прислали мені е-мейл, де був tracking number - номер, за яким можна слідкувати де в даний момент посилка знаходиться. Так от, 30 березня прийшло повідомлення, що посилка доставлена в Школу о 9.06 Ей Ем. Однак, самої посилки немає. Я в депатмент доствки пошти, що в школі, вони розводять руками - нічо не отримували. Я в поштове відділення - вони розводять руками: ми доставили. В графі Signature багатозначний допис: signature is not required. Сьогодні дивились камери спостереження (цивілізація!!!!). Видна поштаря 30 березня, але не в 9.06, а в 9.19 і лише з конвертами в руках. Посилки розміром коробки для взуття і близько немає. Існує версія, що він заніс помилково її за іншою адресою. Сьогодні написав офіційну скаргу (через інтернет, з присвоєнням вхідного номера скарзі) (цивілізація!!!!) Будуть розбиратися. Може.
Bad Luck 2. Як я вже казав, досить часто купую через інтернет, але не бездумно: використовую свою картку лише зі свого особистого лептопа або з шкільного компа (маю доступ до нього лише я). Купую лише на релаябл сайтах, якщо використовую картку в магазинах, завжди слідкую за тим, щоб її з мого поля зору не забирали, кожен місяць в кінці перевіряю стейтмент з чеками, які зберігаю до отримання стейтмента. Ну, короче, вживаю нормальних заходів безпеки, які можна назвати здоровим глуздом. І знову ж таки все і зажди було ОК.
Сьогодні виявив, що якась сука в неділю закупила в інтернет магазині одягу та взуття на суму 885 доларів. При цьоу, використавши мою картку. Я спочатку очам не повірив. Позвонив в колцентр, там задали купу дурних питань (тільки про групу крові не питали) і сказали, що транзакція відбулась в неділю десь близько обіду. На моє запитання як зупиниити тразакцію, сказали йти в банк. Я пішов. Працівник банку перевірив і сказав, що транзакція ще не авторизована (pending), а тому він нічого зробити не може. для мене це виявилось ждивним, адже якщо транзакція не авторизована, то її ж лагше зупинити. На моє здивування, він висловив припущення, що це може бути як випадок шахрайства, так і просто помилка: якісь працівник банку випадково поклав чужу транзакцію на мою картку. І сказав почекати авторизації транзакці. Після цього прийти до них, вони мені закриють цю картку. дадуть нову і протягом 10 днів проведуть прозслідування. Якщо виявиться, що гроші тратив не я, вони мені всю суму повернуть на нову картку.
Я задумався, яким чином в чужі руки могли потрапити мої дані. Варантів, в принципі, багато, але один з них, що на моїх компах десь живе хробак. Я прогнав касперським робочий і домашній комп, і виявив на робочому 2 трояни: один downloader, а другий spyware. Фак! І це при цьому, що на обох компах стоять ліцензійнй касперські, які кожен день поновлюються.
От така халепа.

1 коментар:

tivasyk сказав...

кагбе… вас попереджали: windows дуууже популярна система. дуже ;)